måndag 22 oktober 2012

En professionell Clown!

för några månder sedan letade jag efter en Gitarr-kurs då jag tyckte att det skulle vara roligt att lära sig. Men av någon anledning så snubblade jag över en Clown-kurs och kunde inte hålla mig från at anmäla mig till den. Kändes som en helt normal grej för mig att göra.
Kursen var några fredagkvällar och förra fredagen var allra sista gången. Då bestämde vi oss för att gå ut en sväng på stan och clowna lite. Så vi svidade om till de snyggaste clownerna någonsin och gjorde stan, även om vi bara hann med en liten runda så var det jättekul.


Nu fick jag i alla fall ett mail om ett framtida clown-gig av vår ledare, kanske borde detta bli mitt framtida yrkesval? Professionell Clown, vad tycker ni?

Ja just det, gitarr-kursen blev visst en Ukelele.kurs, det lät roligare :D





Inga kommentarer: