onsdag 28 november 2012

Nu klänningar mitt i vintern!

Om ni undrar varför det är lite trögt med bloggandet så kan jag tala om att det är för att jag inte har min vanliga dator. Råkade ha sönder min sladd så den fick åka på lagning och nu hittar jag inte mitt utlämningskvitto, klantig som jag är. Ska ringa dem och se om det inte fungerar med legitimation eller nåt, är ju ändå ingen annan som har användning av min sladd.

Idag går vi in i vecka 17 och jag har börjat känna tydliga rörelser i magen. Inga sparkar eller så men när jag ska sova så härjar Knyttet omkring så det känns som en torktumlare i magen. I går kunde jag till och med känna det utanpå magen.
Och när magen växer mer och mer så sitter jag och planerar vad för snygga grejer jag ska ha på mig till sommaren. Två av mina fina vänner ska gifta sig, inte med varandra utan med sina respektive, som jag för örigt också har lagt in i min vän-skara. Så alltså, 4 av mina vänner ska gifta sig... I alla fall, den här läckerbiten klickade jag hem idag:

Känns helt rätt med en stor fluffig klänning såhär bara några månader efter förlossningen. Tror och hoppas att jag inte ska behöva dras med en hängmage allt för länge men man vet ju aldrig.
Skickade efter den från min nya favorit-webbshop Miss Retro.se

Konstigt nog känns det som om det inte är alls länge till sommaren, trotts att det snart är jul. Men det är förmodligen för att man räknar veckor i stället för månader nu för tiden.

Inga kommentarer: