lördag 17 november 2012

Sova och Julpynta.

Dagens tankar och funderingar, när ska jag få sova egentligen? Ligger sömnlös hela nätterna, har haft spring i benen och fick lite husmanstips av min mamma som verkligen hjälpte men det hjälpte inte mot sömnlösheten.
I övrigt händer det inte så mycket, julen närmar sig med stormsteg och jag borde komma i gång med lite julpyssel men allt verkar stå still här hemma. Men i morgon ska jag iväg till en vän och julpyssla lite. Ska bli jättekul att komma ut lite, kan behöva det. Kommer ut på lite promenader ibland men ofta är jag bara för trött för att ens ta på mig skorna, trött men kan inte sova, jävligt kul.

Nä, funderar på att göra lite kola för att få upp julstämningen lite, några julsaker kommer ju ändå inte upp förren om några veckor. Sova och julpynta är det enda jag vill göra nu...

Har förresten bestämt mig för att sälja stora delar av min godisskål och kakfatssamling. Samlade på oss mycket inför bröllopet och mina favoriter sparade jag och därefter har det kommit till lite nytt i samlingen också. Dock så insåg jag nyss att jag har godisskålar och kakfat precis överallt så nu ska de bort!





Här är några ur samlingen, hojta till om ni är intresserade att köpa några :)

Inga kommentarer: