tisdag 11 december 2012

Karamella VS Polkagrisa

Nu är det inte långt kvar till jul, klapparna är inslagna och jag är utslagen. Har upptäckt att jag numera inte kan gå allt för långt utan att få väldigt ont i lederna runtom höfterna. Värst av allt är det i trappor och självklart bor vi på ett jävla berg där det inte går att undvika trappor. Känner på mig att det kommer vara hysteriskt kul när jag är höggravid, tur att jag slipper vara höggravid på vintern!

I alla fall, i morgon är det dags för clown-giget som jag bloggat om innan. Vi kommer vara clowner inspirerade av Julen och eftersom mitt "clown-jag" heter Karamella så var steget inte långt till att klä sig som en polkagris.  En Röd/vit randig klänning har jag redan och så har jag experimenterat med min sminkning och kom fram till den här:


Hittade en randig tomteluva också, testade lite med rosa näsa och luva men tror nog att jag kör på den första versionen så får Karamella ha sin näsa i fred.
Ja så vill ni träffa oss kommer vi hålla till i centrala Göteborg i morgon eftermiddag! Bara att hojta till om du ser mig!

Inga kommentarer: