lördag 15 december 2012

Sjuk, sjukare, sjukast!

Nu är det snart bara en vecka kvar till jul och jag som hade tänt julpyssla och julbaka en massa denna helgen har gått och blivit förskyld. Det började redan i onsdags när vi var ute och Clownade på stan. Det var -11 grader och jag trode det var kylan som gjorde att jag frös och snorade massa trotts att jag var välklädd.
Men ja, dagen efter kom febern, nysningarna och deghjärnan. Idag mår jag lite bättre men har en jobbig hosta och är fortfarande täppt.
Och det är 3dje gången som jag är sjuk senjag blev gravid. Först var det en jobbig förskylning och sen magsjukan för några veckor sedan, kul med nedsatt imunförsvar.

I alla fall. Vi hade väldigt roligt i Onsdags på mitt allra första clown-gig och de som anställde oss var väldigt nöjda så de kommer garanterat att hyra in oss igen. Dessutom har vi i efterhand fått höra att det är andra som har hört av sig till dem och frågat vilka vi är så vi var väldigt uppskattade!








Jag var alltså klädd som en polkagris och mina clownvänner var klädda som en pepparkaka, julgran och lussekatt.

Inga kommentarer: