onsdag 13 februari 2013

Hurra hurra hurra

idag är Daniels födelsedag!
Hela 30 år har min söta make funnits på denna jord. "bara" 7,5 av de åren har han funnits i mitt liv men jag hoppas på minst 30 till i alla fall. Ser fram emot ett liv tillsammans med honom, varsin gungstol och massa katter. Det blir bra!

Som jag skrivit innan så firade vi honom hela helgen. Allt jag har hunnit med idag är att säga "grattis". Han var iväg tidigt till skolan och från skolan åkte han direkt till jobbet där han inte slutar förren klockan 23.20 vilket innebär att han inte är hemma förren hans 30-årsdag är slut.
Lagom till Alla Hjärtans Dag dock. Jag ska göra en mysig kvällsmat till honom så vi kan fira lite i alla fall. Så får han öppna sina presenter och sen är det dags att krypa ner i sängen för tydligen är det en dag i morgon också.

Självklart så har jag själv knåpat ihop Daniels födeledagspresent. Då blir han glad för han gillar inte när jag spenderas massa pengar. Så det är min present till honom, att jag inte spenderat några pengar. Däremot spenderade jag några timmar på att tillverka ett Iphone fodral till honom.
Han har alltid sin telefon löst i fickan så det fick vara ett fodral som inte tar för stor plats.

 På ena sidan gjorde jag en liten ficka som han kan lägga sina hörlurar i. Eller ja, annat smått och gott.

Och så en nyckelring, kan han sätta sina nyckar som sig bör. Eller om han vill sätta fast fodralet i sina arbetskläder eller väska eller nåt.
Jag vet inte, det kändes praktiskt i alla fall, jag gillar praktiskt.

Inga kommentarer: