torsdag 20 juni 2013

Mini Konst

Nu börjar vi få in rutinerna här hemma, såpass bra att jag lyckas få tid över till annat än lilla Hugo. Såsom att diska och städa men även pyssla lite. Jag har bland annat sytt ett solskydd till vagnen men det har jag ingen bild på än. Däremot har jag bild på 4 mini canvastavlor som jag har suttit och knåpat på. Tycker det är himla roligt med knåpigt pyssel.
Blev lite mixed media. Decoupage, scrapbooking, akryl, pennor, spetsband och pärlor är inblandade på ett eller annat sätt. Använde mig av lite bokmärken och vykort och en väldigt liten sax!


Funderar på att göra halsband av dem, lite som konst som man kan bära på sig. Har lite idér, får se om jag lyckas få det som jag vill.

Sånt här minipyssel är hur bra som helst när man har barn, det blir liksom inte förstört om man blir tvungen att lämna det en stund eller kanske två stunder.

Inga kommentarer: