onsdag 28 augusti 2013

Art On the Go!

Nu är det verkligen allt för längesedan som jag uppdaterade min blogg. Har njutit lite extra av den sista sommaren. Varit ute på långa promenader med Hugo, legat och lekt på en filt i parken och umgåtts med familj och vänner.
Måste erkänna att jag älskar mitt liv lite extra mycket nu. Men snart är det höst och det betyder pysselväder! Men fram tills dess kan jag bjuda på lite annat pyssel faktiskt, för så snäll är jag.

Minns ni de där mini-tavlorna jag målade för några veckor sedan? Bestämde mig för att göra lite roliga halsband av dem. Lite utan "art on the go". Jag hade med den på utställningen i Norge och visade dem på den fina skyltdockan som jag fixat upp!





2 kommentarer:

TezzTheMess sa...

Galet fin skyltdocka! Nu kände jag att jag nog också skulle behöva en skyltdocka att pyssla till. Vem behöver inte det liksom?

Sara Serey Larsson sa...

Ja, det blir sjukt fint också. Önskar att jag hade haft plats för fler :)